Kullanıcı Tag Listesi

Toplam 4 Sayfadan 1. Sayfa 123 ... SonuncuSonuncu
Toplam 32 sonuçtan 1 ile 10 arasındakiler gösteriliyor.
dqw
  1. #1
    enverce
    enverce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Guest

    Standart 2004 KANGOO 1.5DCİ turbodan ses geliyoo :(

    Merhaba arkadaşlar 2004 1.5 dci kangoom var. yanlız araç 2.000 devirden sonra tıııızzzzzzz diye hava akım sesi geliyoo, turbodan dediler, aracın çekicinde yakıtında herhangi bi değişme yok, Nedir bu problem ve ne yapılması lazım.

    Bilgili arkadaşların yardımları için şimdiden çok teşekkür ederim.

  2. #2
    Renaultolog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tümgenaral

    Durum
    Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi
    Dec 2008
    Şehir
    Memleket Çankırı Ilgaz
    Mesajlar
    6.954
    Otomobiliniz

    Standart Cvp: 2004 KANGOO 1.5DCİ turbodan ses geliyoo :(

    Tıss sesi zaten Turbo sesidir, bence kafan rahat olsun dayımın oğlundada Megane Turbo Diesel var ondada çok duyuyom ben ;)
    0 RH (-)

    Kimse yokken biz vardık... Tüm Renault'lar hakkında bilgi yardım ve muhabbet için: facebook.com/Furkancuruk
    Creative Life
    [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

  3. #3
    enverce
    enverce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Guest

    Standart Cvp: 2004 KANGOO 1.5DCİ turbodan ses geliyoo :(

    Anlıyorum ama bu tıss sesi diğer kangolara nazaran çok daha belirgin, sesin şimdeti bi hayli yüksek helede ön cam açıkken çok belirgin bi ses,ben turbodaki fanın sesinden kaynaklandığını ve fanda bi problem olduğunu düşünüyorum, çünkü başka bi kangoya bindiğimde bu ses yok.

  4. #4
    *USTA
    *USTA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Guest

    Standart Cvp: 2004 KANGOO 1.5DCİ turbodan ses geliyoo :(

    Servise git bence,turbo sesi gelir ama o kadar gelmez.

  5. #5
    scolak_53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    HOCA

    Durum
    Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi
    Jan 2009
    Şehir
    Rize
    Yaş
    38
    Mesajlar
    6.558
    Otomobiliniz

    Standart Cvp: 2004 KANGOO 1.5DCİ turbodan ses geliyoo :(

    ustama kulak ver bencede servise goster ordan tatmın edici bir cevap almaz isen sadece turbo işi ile ugraşan ıyı bir ustaya git derim.

  6. #6
    Dr.Renault
    Dr.Renault - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Guest

    Standart Cvp: 2004 KANGOO 1.5DCİ turbodan ses geliyoo :(

    Turbonun hava emiş hortumu, turboya bağlandığı kısımdan aşınıyor.
    Bu tarz bir sesi o yapabilir. Zaten 1.5dci lerin turbosu 1.500 devirden sonra basmaya başlıyor. Yani sesin 2000 devir civarlarında gelmesi seni yanıltmasın.
    Çok sık karşılaşılan bir sorundur 1.5dci lerde bu turbo hortumu problemi.

    Eğer hortumdan da değilse turbo ötüyor olabilir.Her halükarda servise gitmenizde fayda var.

    Bu arada araç 65likmi ?

  7. #7
    Dr.Renault
    Dr.Renault - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Guest

    Standart Cvp: 2004 KANGOO 1.5DCİ turbodan ses geliyoo :(

    Alıntı scolak_53 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ustama kulak ver bencede servise goster ordan tatmın edici bir cevap almaz isen sadece turbo işi ile ugraşan ıyı bir ustaya git derim.

    Turbo işiyle uğraşan usta diye birşey yok arkadaşım.
    Kimseyi yanlış yönlendirmek istemeyiz değilmi ? Servise gitmesi daha iyi olacaktır. Turbo tamiri vs. gibi şeylere girmeyin..

  8. #8
    scolak_53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    HOCA

    Durum
    Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi
    Jan 2009
    Şehir
    Rize
    Yaş
    38
    Mesajlar
    6.558
    Otomobiliniz

    Standart Cvp: 2004 KANGOO 1.5DCİ turbodan ses geliyoo :(

    Alıntı Dr.Renault Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbo işiyle uğraşan usta diye birşey yok arkadaşım.
    Kimseyi yanlış yönlendirmek istemeyiz değilmi ? Servise gitmesi daha iyi olacaktır. Turbo tamiri vs. gibi şeylere girmeyin..
    yanlış yonlendirmek istemeyiz dogru tabiki oncelikle tercihimiz servistende yana yanlış anlaşılmasın.

  9. #9
    tlga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yüzbaşı

    Durum
    Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi
    Oct 2008
    Şehir
    ιѕтαηвυL
    Mesajlar
    1.894
    Otomobiliniz

    Standart Cvp: 2004 KANGOO 1.5DCİ turbodan ses geliyoo :(

    Bizim bi tanıdıktada aynı olay vardı.Turbo sesi yüksek geliodu.Gitmiş servise servis bu ses motorun sağlıklı oluğunu belirtir demiş.Araçtan araca değişir demiş :D 1 senedir kullanıyor hiç sorun çıkmadı
    A Rh(+)

  10. #10
    enverce
    enverce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Guest

    Standart Cvp: 2004 KANGOO 1.5DCİ turbodan ses geliyoo :(

    Aracım 65 bg'likten, Ben ustaya gösterdim aracı, hava filtresi kutusundan turboya giden hortumun bağlantı yerinde bir yırtık vardı, ordan hava kaçırıyodu ve bu aynı zamanda aracın çekicinide yarı yarıya düşürmüştü, ilgili parçayı değiştirttim fakat araç çekici yerine geldi ses değişmedi, sonrada aracın altından baktılar, turbonun etrafı yağlıydı baya, belki hortumun turboya bağlandığı kısımdan hava kaçağı olabilir dedi, Benim düşünceme göre öle bişi olsa, aracın çekiş gücü yükselmezdi ve yakıtıda fark ederdi, arabamla hergün hadımköy - güngörene gidip geliyorum, 1 depo ile çok rahat 1000 km yaptım, bi ara kaç km' hıza çıkar diye test'te ettim, 170'i gördü. servise sordum, oda hava akım hortumundan kaynaklanır dedi, turboda arıza yokmuş, olsa mavi duman atıp araç yağ yakarmış, arkana baktığında dumanlar görürsün dedi.

Konu Bilgisi

Users Browsing this Thread

Şu anda 1 üyemiz bu konuya göz atıyor. (0 kayıtlı üye ve 1 misafir.)

Yetkileriniz

  • Konu açma yetkiniz yok.
  • Cevap yazma yetkiniz yok.
  • Eklenti yükleme yetkiniz yok.
  • Mesajınızı değiştirme yetkiniz yok.
  •  

6498
Views