Kullanıcı Tag Listesi

Toplam 5 Sayfadan 1. Sayfa 123 ... SonuncuSonuncu
Toplam 46 sonuçtan 1 ile 10 arasındakiler gösteriliyor.
dqw
  1. #1
    okhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Acemi


    Durum
    Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi
    Jun 2009
    Şehir
    İstanbul
    Yaş
    41
    Mesajlar
    53
    Otomobiliniz

    Standart Megan II Otomatik Vites Hakkında Bilgi

    Arkadaşlar, magan 1 aracımı bugün sattım. Biraz mecburiyetten dolayı otomatik vites araç almam gerekiyor. Megan II - 1.6cc, (2004 - 2006) model arası dynamique, dyn CC, privilege modelleri ile ilgileniyorum. Kullanıpta şikayeti olan var mı, kronikleşen sorunu varmı, alırken özellikle dikkat etmem gereken detayları nedir? Bir veya iki hafta içerisinde sonuçlandırmayı düşünüyorum, yardımcı olursanız memnun olurum. Teşekkürler.
    [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
    www.RenaultClubTR.com

  2. #2
    kudret_yildirim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    OnBaşı

    Durum
    Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi
    Jun 2010
    Şehir
    Bursa
    Yaş
    35
    Mesajlar
    228
    Otomobiliniz

    Standart Cvp: Megan II Otomatik Vites Hakkında Bilgi

    Alıntı okhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, magan 1 aracımı bugün sattım. Biraz mecburiyetten dolayı otomatik vites araç almam gerekiyor. Megan II - 1.6cc, (2004 - 2006) model arası dynamique, dyn CC, privilege modelleri ile ilgileniyorum. Kullanıpta şikayeti olan var mı, kronikleşen sorunu varmı, alırken özellikle dikkat etmem gereken detayları nedir? Bir veya iki hafta içerisinde sonuçlandırmayı düşünüyorum, yardımcı olursanız memnun olurum. Teşekkürler.

    bende düşünüyorum megane II bva. kronik sorun olarak ne var bilmiyorum ama 4 ileri otomatik olması aklımı kurcalıyor biraz. yakıt ve performans sorunu olabilir mi acaba.
    [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

  3. #3
    okhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Acemi


    Durum
    Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi
    Jun 2009
    Şehir
    İstanbul
    Yaş
    41
    Mesajlar
    53
    Otomobiliniz

    Standart Cvp: Megan II Otomatik Vites Hakkında Bilgi

    Alıntı kudret_yildirim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende düşünüyorum megane II bva. kronik sorun olarak ne var bilmiyorum ama 4 ileri otomatik olması aklımı kurcalıyor biraz. yakıt ve performans sorunu olabilir mi acaba.
    4 ileride ilk kalkışlarda aracı sıkıştırmadığın sürece yakıtı çok sorun olmaz. Ancak yinede deneyip görmekten başka çare yok gibi, baksana kimseden bir yorum yok. Sitede ve diğer ortamlarda yaptığım araştırmada bir kaç kişi kısmetsizliğinden sorun yaşamış. Kimisi yorum yapmak adına sağda solda duyduklarıyla saçmalamış. Ben bugün biraz test ettim açıkçası beğendim. 100 km ortalaması 7.6 lt gösteriyordu. Sonuçta öylede böylede kapalı kutuya para vereceğiz, ne çıkarsa bahtımıza.
    [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
    www.RenaultClubTR.com

  4. #4
    egetwin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Acemi


    Durum
    Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi
    Jul 2010
    Şehir
    ankara
    Mesajlar
    1
    Otomobiliniz

    Standart Cvp: Megan II Otomatik Vites Hakkında Bilgi

    benim aracım 2006 1.6 dynamique , daha bi sorunla karşılaşmadık ufak tefek sorunlar haricinde ( yani sunroof ayakları dışında, onuda servise verdik yaptılar ). ama yinede düzgünce bir araştır istersen. konforlu ve rahat arabadır ;)
    [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
    www.RenaultClubTR.com

  5. #5
    hkntrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    OnBaşı

    Durum
    Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi
    May 2010
    Şehir
    denizli
    Mesajlar
    178
    Otomobiliniz

    Standart Cvp: Megan II Otomatik Vites Hakkında Bilgi

    2004 megane ıı hb1.6 16v otomatik araçımı 4 aydır kullanuyorum.herhangibir sorunla karşılaşmadım.ben daha öncede otomatik kullanmıştım .ama meganın otomatıği daha kullanışlı adaptif özelliği var mesala gaza fazla yüklenmessen 2000 devirde vites büyütüyo, biraz fazla basarsan 3000 devir civari vites yükseltiyo, köklersende 4000-4500 hatta dahada zorlarsan 5000-6000 devirlerde vites yükseltiyo,yani sen nasıl gitmek istersen öyle buda yakıta katkıda bulunuyo bence,vites geçişleri sarsıntısız hatta hissetmiyorsunuz,hız sabitlemeyle ölçtüğüm anlık değerleri vereyim 90 la düz yolda 5,5-6,7 arası gösteriyo , 100 ile giderken 6 - 7 arası,120 de 7-10 arası gösteriyo, tek eksiği bence 4 vites olması 5 vites olsaydı daha az yakardı diye düşünüyorum.vitesi ayrıca manuelde kullanabiliyorsunuz ama otomatik ve normal vites zevki vermiyo ben hiç kullanmıyorum bu özelliğini zaten amaç otomatik kullanmak ,bide daha onceki otomabilimde yoktu yokuş aşa giderken vites büyütmüyo hemen bu özelliğiçok iyi.yarı otomatik olduğu için bazen herzaman değil yokuşyukarı durduğunda kalkarken arkaya kaçabiliyo onuda şöyle çözüyorum kalmadan çok hafif gaza basarsan kaymıyo geriye ama bu çok dik yokuşlarda,alırken dikkat edilmesi gerken tek şey vites geçişlerinde vuruntu varmı onu kontrol edin ,kolay kolay bozulmaz baskı balataya ihtiyacıyoktur .. benim anlatacaklarım bu kadar ben çok memnunum sorun varsa yanıtlarım..
    Konu hkntrk tarafından (06-08-2010 Saat 10:27 AM ) değiştirilmiştir.
    [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
    www.RenaultClubTR.com

  6. #6
    okhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Acemi


    Durum
    Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi
    Jun 2009
    Şehir
    İstanbul
    Yaş
    41
    Mesajlar
    53
    Otomobiliniz

    Standart Cvp: Megan II Otomatik Vites Hakkında Bilgi

    Alıntı hkntrk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2004 megane ıı hb1.6 16v otomatik araçımı 4 aydır kullanuyorum.herhangibir sorunla karşılaşmadım.ben daha öncede otomatik kullanmıştım .ama meganın otomatıği daha kullanışlı adaptif özelliği var mesala gaza fazla yüklenmessen 2000 devirde vites büyütüyo, biraz fazla basarsan 3000 devir civari vites yükseltiyo, köklersende 4000-4500 hatta dahada zorlarsan 5000-6000 devirlerde vites yükseltiyo,yani sen nasıl gitmek istersen öyle buda yakıta katkıda bulunuyo bence,vites geçişleri sarsıntısız hatta hissetmiyorsunuz,hız sabitlemeyle ölçtüğüm anlık değerleri vereyim 90 la düz yolda 5,5-6,7 arası gösteriyo , 100 ile giderken 6 - 7 arası,120 de 7-10 arası gösteriyo, tek eksiği bence 4 vites olması 5 vites olsaydı daha az yakardı diye düşünüyorum.vitesi ayrıca manuelde kullanabiliyorsunuz ama otomatik ve normal vites zevki vermiyo ben hiç kullanmıyorum bu özelliğini zaten amaç otomatik kullanmak ,bide daha onceki otomabilimde yoktu yokuş aşa giderken vites büyütmüyo hemen bu özelliğiçok iyi.yarı otomatik olduğu için bazen herzaman değil yokuşyukarı durduğunda kalkarken arkaya kaçabiliyo onuda şöyle çözüyorum kalmadan çok hafif gaza basarsan kaymıyo geriye ama bu çok dik yokuşlarda,alırken dikkat edilmesi gerken tek şey vites geçişlerinde vuruntu varmı onu kontrol edin ,kolay kolay bozulmaz baskı balataya ihtiyacıyoktur .. benim anlatacaklarım bu kadar ben çok memnunum sorun varsa yanıtlarım..
    İlgi ve vermiş olduğun bilgiler için teşekkür ederim. Geçen hafta sonu 2004 model full olanlarından aldım. (sanruf, adaptif far, cruz vs.) Doğru bir seçim yaptığımı düşünüyorum. İlk izlenimim özellikle bahsettiğin gibi vites geçişleri çok iyi, sonuçta keyifli bir araç. Biraz daha kullandıkça göreceğiz.
    Bu arada hata bendede olabilir. Konuyu yanlış alanda açmış olabilirim bilmiyorum ama diğer kullanıcıların bu kadar alakasız olması şaşırtıcı. Arabasına sis farı takana bin tane yorum yapılıyor. Bilgi ve tecrübelere ihtiyaç duyulan bir konuda özellikle üstat konumunda olan veya geçinen kullanıcılardan ses çıkmaması üzücü.:nee006:
    [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
    www.RenaultClubTR.com

  7. #7
    tb1977 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yasaklı Üye

    Durum
    Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi
    Jul 2010
    Şehir
    İstanbul
    Yaş
    37
    Mesajlar
    492
    Otomobiliniz

    Standart Cvp: Megan II Otomatik Vites Hakkında Bilgi

    Konu bence doğru yerde. Ben de yeni üyeyim. Bir kaç mesajımda sizinkine benzer serzenişlerim oldu. Ancak artık forumu bu şekilde kabul ettim. İyi ihtimal mesajınız gözden kaçmıştır.

    Erken konuşuyor olabilirim, ancak ben daha forumdan sorunlarım/sorularım ile ilgili tatminkar bir cevap alabilmiş değilim. Burası çok miktarda "chat" tadında, az miktarda bilgi paylaşımı tadında gidiyor diye düşünüyorum. Belki yanılıyorum, ki yanılmak isterim, ama burada bilgi paylaşımı yetersiz. Ben İstanbul için özel servis tavsiyesi alamadım. Siz otomatik megane yorumu alamamışsınız (neyse ki bir tane var) çok mu....

    NOT: kimse üzerine alınmasın, kişisel algılamasın gerçekten bilgi paylaşımı yapanları tenzih ederim ama genel olarak forum hakkında fikrim bu.

  8. #8
    cerciscm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Acemi


    Durum
    Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi
    Sep 2010
    Şehir
    ankara
    Mesajlar
    1
    Otomobiliniz

    Standart Cvp: Megan II Otomatik Vites Hakkında Bilgi

    Ya bendede var 2006 otomatik megane ancak benım aracımın yakıt tuketımı cok fazla ben bu aracı 8000 km de aldım sımdı 13000 km de 2006 model megane hatchback bı problemmı var acaba bılgısı olan varmı??? ha bırde 2. vıteste bı yıgılma var bu hepsınde varmı servıse sordum onemsız dedıler.. ilgilenen arkadaslara tesekkurler...
    [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
    www.RenaultClubTR.com

  9. #9
    ergulgul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Acemi


    Durum
    Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi
    Sep 2010
    Şehir
    tekirdağ
    Yaş
    36
    Mesajlar
    8
    Otomobiliniz

    Standart Cvp: Megan II Otomatik Vites Hakkında Bilgi

    şu an 4. meganımı kullanıorum ve prıvılage otomatik aldım bu sefer sedan dizel 2009 52000 km oldu tek şikayetim yakıtın bariz fazla olması dikkat biraz değil bariz fazla önceki araçlarımla çok kez bir depoyla 1300 km yapmışımdır bunla 900 anca fakat başka problemim yok araç çok iii geçişlerde harika sessiz bu arada tiptronikte kullanmak çok zevkli çok sportmen oluyo fakat dedim ya yakıtı çok fazla birde unutmadan bazen bendede vuruntulu vites geçişi oluyo sebebi nedir acaba bende merak ediyorum teşekkürler
    [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
    www.RenaultClubTR.com

  10. #10
    okhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Acemi


    Durum
    Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi
    Jun 2009
    Şehir
    İstanbul
    Yaş
    41
    Mesajlar
    53
    Otomobiliniz

    Standart Cvp: Megan II Otomatik Vites Hakkında Bilgi

    Yakıt konusunda ilk kalkışlarda ve hızlanma aşamasında çok sıkıştırmazsam şehir içi 7-8,5 lt lerde geziyorum. Bayramda Rize'ye gidip geldim. Hız sabitleyici ile 110 kmh a bağladım. Yolun çoğunu böyle geçtim. Ortalama 7 lt nin latındaydı. 4 vites olması yakıt sarfiyatını fazlalaştıran öncelikli sebep. Vites geçişlerindeki vuruntuyu özellikle yokuş aşağı fren yaparken veya hızlanırken yaşıyorum. Bunuda aracın ağırlığı ile hızın orantısızlığından kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Düz yolda bir sıkıntı görmedim.
    [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
    www.RenaultClubTR.com

Konu Bilgisi

Users Browsing this Thread

Şu anda 3 üyemiz bu konuya göz atıyor. (0 kayıtlı üye ve 3 misafir.)

Yetkileriniz

  • Konu açma yetkiniz yok.
  • Cevap yazma yetkiniz yok.
  • Eklenti yükleme yetkiniz yok.
  • Mesajınızı değiştirme yetkiniz yok.
  •  

36754
Views