Aleo Flash Intro Banner Maker Aleo Flash Intro Banner Maker
 

Kullanıcı Tag Listesi

Toplam 3 Sayfadan 1. Sayfa 123 SonuncuSonuncu
Toplam 29 sonuçtan 1 ile 10 arasındakiler gösteriliyor.
dqw
  1. #1
    Başçavuş cehennemli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    May 2009
    Şehir
    35-İZMİR
    Yaş
    27
    Mesajlar
    976
    Teşekkür Et
    0
    Aldığı Teşekkür: 0

    Normal kullanım hararet 120 derece



    arkadaşlar bir durumdan müzdaribim
    normal kullanımda araç 90-120 biraz zorlayınca 130 derece hararet yapıyor. araç bildiğiniz gibi karb. ve LPG'li. su ek*** değil, radyatör biraz sızdırıyor ama öyle fazla bi kaçırma yok yani topu topu ayda 250 ml su eksiltmiyor. o derece az bir sızdırma. radyatör değişcek zaten.
    fan 90 derecede ddevreye giriyor.
    herkes yazlık müşür taktır diyor, servise yazlık termostat-müşür var mı diye sordum yok sadece bir tane var bunlarda yaz kış diye ayrım yok dedi.
    aracın hava girişi yazlık modda, yani dışardan direk hava çekiyor. motordan sıcak hava almıyor.

    radyatörü büyük taktıralım dedik, hem servis hem sanayi, olmaz buna başka radyatör takamayız, 1.4 klimasız karb. motor için radyatör alcan onu takcaz diyorlar.

    Çözüm önerin lütfen??

    INJECTION IS NICE
    BUT I'D RATHER BE BLOWN
    2000 RENAULT 19 EUROPA HB RNA 1.4 L 72 HP - C2J-790 / LPG
    82.000 km' yi gördü, 83.000 km' ye koşuyor.
    Birkaç Fotoğraf; [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
    Evren Erdem

  2. #2
    Orgenaral cliosportap - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    Sep 2008
    Şehir
    YURT DIŞI
    Mesajlar
    19.572
    Teşekkür Et
    1
    Aldığı Teşekkür: 8

    Standart Cvp: Normal kullanım hararet 120 derece



    suyu bosaltın 4-5 kez sadece su ile doldur bosalt yapın motor içi iyice bir temizlensin
    baktın olmuyor radyatorude degiştirmek gerekebilir
    665+105. üye

  3. #3
    Bıçkın Üye ToNy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    Jul 1984
    Şehir
    34-İSTANBUL
    Yaş
    29
    Mesajlar
    7.799
    Teşekkür Et
    0
    Aldığı Teşekkür: 29

    Standart Cvp: Normal kullanım hararet 120 derece



    Evet Cliosportap nin dediği gibi,
    suyu boşaltıp tekrar su vererek motorun içini temizletin,
    Ardından antifrizli su ekleyerek kullanın,
    Şuan antifriz yok ise ve su eskiyse oda hararetin yükselmesine neden oluyor...
    [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]



    Kendimi timsah gibi hissediyorum Erhan başkan... qw

  4. #4
    O Şimdi Asker Mustafa* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    May 2009
    Şehir
    34-İSTANBUL
    Mesajlar
    828
    Teşekkür Et
    12
    Aldığı Teşekkür: 22

    Standart Cvp: Normal kullanım hararet 120 derece



    su sistemini temizlemek için deyerjanlar kireç sükücüler vb. var onları sakın kullanma termostat, kauçuk hortumlar ve contalara zarar veriyor.

  5. #5
    OnBaşı 81ozcelik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    Sep 2009
    Şehir
    54-SAKARYA
    Yaş
    32
    Mesajlar
    357
    Teşekkür Et
    5
    Aldığı Teşekkür: 4

    Standart Cvp: Normal kullanım hararet 120 derece



    yazlık kışlık termostat yok diyen ya buişi bilmiyor yada... şuanda benim 19da 75lik termostat ve fan müşürü var
    radyotördeki ufacık bir delik bile bizim motorların su tesisatında hava yapmasına neden olabiliyor bir ana önce radyotörü yenile 75 lik termostat+müşür ve su kanallarının temizliğini yapmanı tavsiye ederim, birde yağ durumu önemli yağında bir görevide soğutma yapmaktır eğer yağın durumunuda kontrol et derim bunların hepsini yaptın yine düzelme olmuyorsa subap ayarlarıyla ilgili bir sıkıntıda olabilir

    www.RenaultClubTR.com

  6. #6
    Başçavuş cehennemli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    May 2009
    Şehir
    35-İZMİR
    Yaş
    27
    Mesajlar
    976
    Teşekkür Et
    0
    Aldığı Teşekkür: 0

    Standart Cvp: Normal kullanım hararet 120 derece



    cevaplar için teşekkürler,
    toplu bir cevap vereyim, araçta su yok sadece antifiriz var. yani pas kir vs'yi söküp temizliyordur diye düşünüyorum.

    81ozcelik, servisdeki yedek parça bölümü yazlık kışlık yok dedi bana.

    fan 90 da bi açılıyor ondan sonra motoru kapatana dek durmuyor zaten bi daha... ama ona rağmen ş.içi 3000 devir altı kullanımda (ister sabit 70-80 ile gideyim ister dur kalk yapayım) 90 derecenin üzerinde sıcaklık. arabayı çalıştırıyorum motor buz, 5 km gidiyorum motor 120 derece yanıyo, kontağı kapatıyorum haliyle eve geldiğimden....

    INJECTION IS NICE
    BUT I'D RATHER BE BLOWN
    2000 RENAULT 19 EUROPA HB RNA 1.4 L 72 HP - C2J-790 / LPG
    82.000 km' yi gördü, 83.000 km' ye koşuyor.
    Birkaç Fotoğraf; [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
    Evren Erdem

  7. #7
    Başçavuş cehennemli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    May 2009
    Şehir
    35-İZMİR
    Yaş
    27
    Mesajlar
    976
    Teşekkür Et
    0
    Aldığı Teşekkür: 0

    Standart Cvp: Normal kullanım hararet 120 derece



    güncel...

    INJECTION IS NICE
    BUT I'D RATHER BE BLOWN
    2000 RENAULT 19 EUROPA HB RNA 1.4 L 72 HP - C2J-790 / LPG
    82.000 km' yi gördü, 83.000 km' ye koşuyor.
    Birkaç Fotoğraf; [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
    Evren Erdem

  8. #8
    SLC
    SLC isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Selçuk Ayık SLC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    Feb 2009
    Şehir
    34-İSTANBUL
    Mesajlar
    24.578
    Teşekkür Et
    46
    Aldığı Teşekkür: 49

    Standart Cvp: Normal kullanım hararet 120 derece



    Sistemde hava vardır büyük ihtimal
    Siz radyatör suyunu boşaltın 5-6 kez içindeki kurum sökülsün
    Havasınıda güzel alsınlar
    RenaultClubTr

  9. #9
    Yasaklı Üye Kadir Salim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    Feb 2010
    Yaş
    21
    Mesajlar
    1.753
    Teşekkür Et
    0
    Aldığı Teşekkür: 4

    Standart Cvp: Normal kullanım hararet 120 derece



    Bu Reno 19 ların en nefret ettiğim yönü :(

    -Bizde ki 1.4 RTİ aynen böyle yaptı karbüratör temizlettik düzeldi . Sonra biz arabayı sattık.... sattıktan sonra conta yakmış :( .

    -Komşuda da vardı 1.6 E Alize bu sorun oda conta yaktırdı.
    Ama bunlar Enjeksiyonlu araçlar sizinki farklılıklar gösterebilir.

    Cliosportap abimizin dedikleri tam uygulanırsa sorun düzelir.

    kafama yattı güzel fikir.

  10. #10
    Orgenaral cliosportap - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    Sep 2008
    Şehir
    YURT DIŞI
    Mesajlar
    19.572
    Teşekkür Et
    1
    Aldığı Teşekkür: 8

    Standart Cvp: Normal kullanım hararet 120 derece



    yapılan en buyuk hatada susuz sırf antifirz koymak
    susuz konulan antirfizin donma noktası daha yuksektir
    en idela karısım %50 50 dir
    susuz antifirz -20 de donarsa sulu -40da donar
    ayrıca sistemde su olamadı için sogutmada azalır
    tamircilerimizin cogu bu olayı bilmedigi için
    dayarlar antifirizi
    665+105. üye

Konu Bilgisi

Users Browsing this Thread

Şu anda 1 üyemiz bu konuya göz atıyor. (0 kayıtlı üye ve 1 misafir.)

Yetkileriniz

  • Konu açma yetkiniz yok.
  • Cevap yazma yetkiniz yok.
  • Eklenti yükleme yetkiniz yok.
  • Mesajınızı değiştirme yetkiniz yok.
  •  
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan RenaultClubTr Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. 
Renault Enjektör  |  K9k enjektör   Clio enjektör  Kangoo enjektör 1.5 dci enjektör  | Garantili enjektör | Ucuz enjektör | Çıkma Enjektör  | Mais Enjektör | Sıfır Enjektör | Delphi Enjektör | Renault Türkiye | Renault Forum | Renault Fan Club | Renault | Çıkmacı | Çıkma Parça | RenaultÇıkmacısı | Renault Çıkma Parça | Oto Çıkmacı | Oto yedek Parça| Çıkma yedek parça  clio4 Renault Türkiye Renaultf Turkey Renault Forum kktc araba